صفحه اصلیمشتری خدمات ,خوش آمدید.شما اینجا هستید: انتظارات مصرف کنندگان از نمايندگان خدمات پس از فروش1399/09/11ورود به سیستم
کد خبر: 42تاریخ انتشار خبر: 15/06/1399 - 11:40تعداد بازدید: 199

انتظارات مصرف کنندگان از نمايندگان خدمات پس از فروش


 مصرف کننده انتظار دارد نماينده خدمات پس از فروش درسا:
1 جهت هماهنگي تاريخ و زمان دقيق مراجعه، با ايشان تماس بگيرد
2 در تاريخ و زمان توافق شده به منزل ايشان مراجعه کند
3 بصورت مودبانه و با نهايت احترام با ايشان برخورد نمايد
4 از لباس تميز، مرتب، مناسب و مخصوص برند درسا استفاده کند
5 هنگام مراجعه حتماً کارت شناسايي مخصوص شرکت را به همراه داشته باشند
6 ابزارآلات متناسب و کافي به همراه داشته باشد
7 از مهارت فني بالايي برخوردار باشد
8 از زيرانداز مناسب جهت بکارگيري ابزارهاي مورد نياز استفاده نمايد
9 نصب و يا تعمير محصول را با دقت لازم و بصورت صحيح انجام دهد
10 انتخاب محصول و برند ايشان را تاييد کند
11 نحوه استفاده صحيح از محصول را به ايشان آموزش دهد
12 موارد اخلاقي (صداقت در گفتار، رفتار مناسب و...) را رعايت نمايد
13 بعد از اتمام کار محل بکارگيري ابزارآلات و ... را نظافت نمايد
14 بابت اقدامات انجام شده، به ايشان فاکتور ارائه دهد
15 درصورت خارج از گارانتي بودن محصول، داغي قطعه تعويض شده را به ايشان تحويل دهد
16 ساير اسناد مربوط به مصرف کننده (کارت ضمانت، صورتحساب خدمات و...) را به ايشان تحويل دهد
17 هزينه ها را مطابق تعرفه هاي مصوب شرکت از ايشان دريافت نمايد
18 طي چند روز پس از نصب و تعمير، نظرسنجي جهت رضايت يا عدم رضايت از ايشان انجام دهد



نام:


آدرس پست الکترونیکی:


نظر: *
 

کد امنیتی جدید



   
Powered By Sorooshan Co